Monday, May 5, 2014

Selepas 6 bulan

A271
Kalau kamu zahirkan sedekah-sedekah itu (secara terang), maka yang demikian adalah baik (kerana menjadi contoh yang baik). Dan kalau pula kamu sembunyikan sedekah-sedekah itu serta kamu berikan kepada orang-orang fakir miskin, maka itu adalah baik bagi kamu; dan Allah akan menghapuskan dari kamu sebahagian dari kesalahan-kesalahan kamu. Dan (ingatlah), Allah Maha Mengetahui secara mendalam akan apa yang kamu lakukan. (Al-Baqarah 2:271)

Alhamdulillah... setelah hampir 6 bulan kami berpisah... bukan 6 tahun pun.. hehehe. kami berkumpul semula di majlis walimatul urus anak K.Milah.


Makan2 tak lama mana pun.. sembang yg lama. Gambar pun hanya dua keping yg ambil. Aku, K.Has, K.Aziah, Min n Maklong. K.Milah sibuk layan tetamu.. maklumlah tuan rumah. K.Leha dok sembang ngan K.Hasni di meja depan...


Geng haji2 ni cukup korum. Ashri, Rizam, Pak Long, Halim, Azahar, suami K.Leha dan suami K.hasni (baju biru). sakan depa sembang.

Sayangnya kami tak boleh berlama2.. perlu segera ke A.Setag hantag kakak n Angah balik asrama. Kena singgah SP lagi utk tinggalkan wira bagi adik aku guna. Terima kasih semua dapat datang pada masa yg ditetapkan. Insyaallah kita jumpa lagi di lain masa andai ada umur diizinkan Allah.

2 comments:

  1. as salam kak...

    alhamdulillah...terjumpa juga blog jemaah KT50 thn 2013...

    hotel yang sama...tkt yang sama...

    kenal tak?...

    boleh add fb saya...

    syukran kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh insyaallah.. saya dah request fren...

      Delete