Monday, November 5, 2012

PEWANI

Sabtu lepas berlangsungnya Karnival Sukan PEWANI SeMalaysia.. Tak banyak kampus yg datang. Ada 7 shj kut..Penang sebagai tuan rumah yg pertama dan muncul sebagai Johan keseluruhan yg pertama. TAHNIAH. Sebelah pagi diadakan perasmian, sukaneka dan tarik tali. Aku tak datang tapi dikahabarkan tarik tali Penang ke2.


Bola tampar sebelah petang. Alhamdulillah cuaca elok sahaja.
Sebahagian yg menonton bola tampar dan bola jaring
nampak muka aku? Johan bola tampar bersama team shah alam.
Bola jaring juga kami johan tapi aku tak main.
 

Dikir barat dari team Shah Alam

Tema dinner purple..aku lupa pi pakai kaler biru..

Ramai lagi tapi tak muat skrin aku

Ini? Bersama Pn Rusnah Aluai, bekas Penggawa(ketua residen staff)
masa aku student thn 91-94 dulu. Sekarang dia di Melaka.
 Tahun depan karnival ini akan diadakan di UiTM Kelantan. Jom kita p Kelantan pulak.
 

 

 

No comments:

Post a Comment