Wednesday, December 22, 2010

BBQ

Sabtu lepas, kat rumah aku buat BBQ. Kak Pidah sponsor. Abg. Dee event managernya. Aku monitor..merangkap tukang makan...hehehe..Semua ada cuma Amir n Nazilah with 2 boys je tak balik, dan Abg ipar (OT kut..). Lepas penat conference hari sebelum tu, kena BBQ lak fulamak..memang dabummmm...kenyangggg.. Lagi di sini. Riuh rendah ngan tok-wan, anak cucu.


Ayam rempah cap Kak Pidah. Aku amik 9-10 ketul buh madu


Ini yg ada madu



dah bercampur...mana ayam madu mak uda? dah rasa sama semuanya..uwaaa


bihun singapore n balaysia sponsored by Anis

kena demam campak dia kata nyamuk gigit

udang cucuk potato pun ada. rrempah cap abg.dee

abg.dee duk kira bihun. eh..eh..ada org ngendap la

ini dia yg menjadi rebutan

penaung datang makan

kerang pun ada...sotong je yg malas nak bakag sebab dah kenyang

pekerja am yg berkongsi tarikh lahir 1-9-73

penasihat dok bagi ceramah awat hampa buat tak tau? layan makan lagi baik

Event tak abis lagi..aku dah cabut ke Penang...dah book Royal Penang Hotel nak berehat n bagi anak2 mandi kolam. Dari SP lam jam 6.30pm estimate sampai Penang 7.30 or awal lagi. Masyaallah...jln jam lak pulak...dari depan Carefour Sbrg Perai sampai ke Penang bridge...sampai hotel dah 8.20mlm...terlepas maghrib. Boleh jamak ke? Kami niat jamak tapi tak leh qasar. sebab jam gila...lepas solat aku ajak anak2 p Penang Plaza betul2 depan hotel. Beli susu, air, flakes n roti utk dinner n breakfast. Esok lepas depa mandi kolam cabut ke Taiping ada kenduri kahwin kawan husband.

No comments:

Post a Comment