Tuesday, September 14, 2010

Buka puasa

Buka puasa hari 28 di rumah mak. Daging (bahagian harimau menangis..sedappp) bakar cicah air asam. Popia goreng dan popia basah kak aku beli. Ikan goreng. Roti John dan ayam percik kami bawa licin sekelip mata disapu anak-anak sedara.

Pulut durian? Ini untuk more malam tu. Sepatutnya more kami 7hb. Aku pilih sebab anniversary kami ke13. Aleh2 mak aku tepon kata ada orang tiba-tiba potong line. Tak reti tengok tarikh ke apa? So more kami kena bawa ke 8hb..malam akhir terawih. Pulut durian dan murtabak. Kami 6 beradik, mak abah, pakngah, sepupu dan pakteh.

Aku tak nampak lain dah. Duk ngadap pulut durian tu la yang diidam sebelum puasa lagi. Riuh rendah time tu aku tak peduli. Maklumlah..6 anak 6 menantu 16 cucu (depa ni amik dan makan depan tv).

No comments:

Post a Comment