Monday, September 6, 2010

Maman

Maman? Apa tu? Penah dengar jeruk maman? Ni la pokoknya yang dijadikan jeruk maman. Dah lama tak jumpa pokok ni. Kecik-kecik dulu aku suka main kacang dia. Ntah camna pagi tadi masa nak pi pasar, aku duk belek rumput liar kat taman. Aku terus cabut. Bila tengok betul-betul pokok maman rupanya. Kalau aku biar dia beranak-pinak dah leh kutip buat jeruk gamaknya. Kalau anda nak tengok pokok-pokok yang susah dah nak jumpa sila ke http://tokpengulu.blogspot.com Macam-macam ada...

No comments:

Post a Comment