Wednesday, January 11, 2017

Glow Park Batu Pahat

Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). Dan kalaulah Ahli Kitab (Yahudi dan Nasrani) itu beriman (sebagaimana yang semestinya), tentulah (iman) itu menjadi baik bagi mereka. (Tetapi) di antara mereka ada yang beriman dan kebanyakan mereka: orang-orang yang fasik. (A-li'Imraan 3:110)


Lama tak balik Batu Pahat. Sekali balik macam2 dah berlaku perubahan. Terbaru ialah Glow Park yang terletak di Wetworld Batu Pahat.


Pergi juga lah malam tu sekadar melihat2. Bayaran pun tak mahal sangat. Setiap dewasa dapat free teh tarik. Sedap pulak teh tarik situ hihi.


Budak kecik ni lebih teruja nak ke Wetworld sebenar. Dari siang hari lagi minta nak ke wetworld. Bila datang malam ke sini tak dapat nak main air, dia pun tak ada hati sangat dengan lampu2 ni.


Nampak ke orang dalam gambar ni? Memang tak nampak kalau tak tengok betul2.


Ini pun sama. Orangnya tak berapa jelas. Maklumlah kamera cap ayam saja.


Dalam tak ada mood dia tu dapat pedang sebatang. Mahal jugak ni RM23. Rasa2nya kalau aku guna pedang ni dalam kelas ok tak? Boleh tunjuk whiteboard dan cahaya laser tu pun berguna bila aku da kat belakang kelas. menarik juga ni. Cari uniform Darth Wader ka.. gempakkk hahaha.

No comments:

Post a Comment