Friday, January 6, 2017

Penyampaian Anugerah Cemerlang Tahfiz Fitrah

Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka yang bersifat demikian ialah orang-orang yang berjaya. (A-li'Imraan 3:104)

 

Majlis penyampaian hadiah Tahfiz Fitrah. Diadakan pada hari permulaan cuti sekolah! Burn satu malam penginapan di Damai Laut sebab hadir di sini.


Tempat ke-3 untuk kelas tadika. Tempat pertama untuk kelas mengaji. No 1,2 dan 3 pusing antara Emad, Rayyan dan Mya Zara saja utk kedua-dua kategori.


Segak anak2 ini berbaju Melayu. Untuk 5 tahun baju warna hijau. Baju biru tu untuk 6 tahun. Untuk 4 tahun ke bawah pula baju nak pink belacan sedikit. Kalau dah nama budak2 asyik nak main saja tak kira tempat.


Persembahan beramai2. Pening cikgu2 nak susun budak2 ni. Tak mampu kita. Yang bawah pula persembahan 5 tahun. Dia kat tengah2 macam lead singer la pulak.


Beg untuk isi hadiah sumbagan Fareeda. Biasalah kalau untuk budak2 tadika camni, kotak pensel, pensel kaler, pensel pembaris pemadam. Emad tak heran pun ngan hadiah2 dia. Malah tak bertanya pun tentang hadiah lepas tu. Mungkin sebab selesai saja bahagian dia kami terus ke Damai Laut bercuti. Dia lebih teruja nak ke hotel.



No comments:

Post a Comment